כרטיס ביקור דיגיטלי – יתרונות, תכונות וחיסכון

מי מכם שיש לו עסק, בוודאי מחזיק "כרטיס ביקור" – מעין פירוט קצרצר על העסק שלו ופרטי התקשרות.

מעבר לעובדה שהנייר עליו כתוב המידע (החיוני) הזה גזל עוד עץ מן העולם. יש לכרטיס הביקור עוד נטייה שכיחה –להיעלם, להישכח או בקיצור לאבד את האפקטיביות במהירות.

בין שלל ההמצאות הטכנולוגיות, דפי הנחיתה ועמודי הפייסבוק . היה מישהו שחשב גם על.. נכון כרטיס ביקור, דיגיטלי!

נאמר בקצרה שהוא כמובן לא גוזל עצים וחמצן מן העולם, הוא לא נאבד, לא מתקמט ולא מתלכלך

עוד יתרון גדול היא הנראות – בכרטיס ביקור דיגיטלי אפשר למשוך את העין הרבה יותר, והכי חשוב : תמיד אפשר לשנות את עיצובו כך שלא "יהיה משעמם" וחד גוני.

הכרטיס הזה יכול לחסוך לכם כסף ומשאבים. תוכלו לפרסם בו את כל השירותים שלכם כך שאותו אדם שיקבל אותו יוכל להעביר אותו הלאה, בלי בזבוז זמן מיותר ואתם – תקבלו לקוחות חדשים!  בלי פיתוח של אתר אינטרנט, בלי השקעה בפייסבוק – הכול כלול בפנים!

כך שאם חיפשתם פתרון וחיסכון מצאתם!

ובנוסף, תוכלו לקשר גם אפליקציות ניווט אל הכרטיס כך שיהיה קל יותר להגיע אליכם.

אז אם חיפשתם פיתרון שהוא גם יעיל, גם חסכוני וגם שיווקי ועיצובי – בוא אלינו וגם לכם יהיה כטיס ביקור דיגיטלי!!

 

קבוצת אופטימיסט – משרד הפרסום החברתי הראשון בישראל

נעם ניישול

אודות המחבר