קהל יעד

למה בעצם חשוב להבין מהו ומיהו קהל היעד שלכם ?

כאשר אתם חושבים לפתוח עסק חדש או במידה ואתם בעלי עסק פעיל, מאוד חשוב שתכירו את קהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר.

מה זה אומר להכיר את קהל היעד שלכם ?

תהליך זה כולל כמה שלבים:

עשיית סקר שוק בתחום שבו אתם פועלים,  הכרת המתחרים שלכם, מיהם הלקוחות שלהם, הבנת הדרך בה הם "נוגעים" בהם ולבסוף קבלת השראה מכך.

 לאחר מכן, תקדישו זמן  ענו על השאלות האלו ותוכלו להבין ולמקד את הפרסום והשירות לקהל היעד שלכם :

  • מהיכן בארץ יגיעו הלקוחות שלכם ?מומלץ לדייק כמה שיותר.
  • מהו טווח הגילאים שלהם ?
  • האם זה רק גברים או גם נשים ?
  • מהו המצב המשפחתי של הלקוחות שלכם ? (נשואים, ילדים וכו')
  • מהם העדפות והמאפיינים התרבותיים שלהם ?
  • באיזו דרך הלקוחות יגיעו למוצר או השירות שאותו אתם מציעים ?
  • מהם תחומי העניין של הלקוחות שלכם ?
  • היכן נמצא קהל היעד שלכם ?
  • מתי הם נמצאים שם ? מה הם עושים שם ? איך תוכלו לגשת אליהם בדרך הנכונה ביותר ?

מעבר לכך, מומלץ להיעזר בשירותי האינטרנט על מנת לסלול דרך בטוחה לתוצאות הרצויות.

העיקר הוא, לדעת, להכיר ולהבין בכל רגע ומקום נתון את קהל היעד שלכם, כך תוכלו לחסוך בהוצאות שיווק מיותרות, בזבוז זמן יקר על לקוחות לא פוטנציאליים ולהקדיש יותר זמן ומשאבים לקהל היעד שלכם שגם יניב לכם רווחים בעסק שלכם.

כמובן שכל צוות האופטימיסט המקצועיים עומד כאן לרשותכם בכל זמן נתון וללא עלות לפגישת ייעוץ והכוונה למיקוד קהל היעד שלכם, או גם סתם לשאלה מקצועית בטלפון 😊

בהצלחה !!

 

נעם ניישול

אודות המחבר