מיתוג

זה כל הסיפור

מיתוג הוא תהליך חשוב לכל עסק

בתהליך המיתוג העסק עובר כמה שלבים שמטרתם לחזק את המיצוב בעיני הצרכן ולבדל את העסק משאר המתחרים בשוק.

בעלי עסקים רבים נוטים לחשוב שהמשמעות של מיתוג היא עיצוב לוגו בלבד, מיתוג הוא תהליך אסטרטגי ולא בחירת לוגו.

בתהליך המיתוג הופכים את הפירמה לבעלת משמעות עבור הצרכן.

שלבי המיתוג:

בניית זהות ייחודית DNA וסיפור עבור המותג בכדי להדגיש שהמותג שונה מאחרים

זיקוק המסרים ומתאימים אותם לקהל המטרה

בניית שפה קראייטיבית שתשפיע על תפיסת הצרכן

יצירת לוגו 

מיתוג הוא תהליך ארוך עקבי ויקר, מדוע חשוב למתג?

עבור הפירמה המיתוג:

– מרחיב את פוטנציאל השוק ומעגל הצרכנים

– מגביר נאמנות

– מאפשר לפירמה לבלוט בתחרות

– משמש כמכשיר חוקי להגנה על סימני מסחר

– משמש ככלי אסטרטגי המייעל את עבודת השיווק

עבור הצרכן המיתוג:

– משמש ככלי זיהוי לפירמה / המוצר

– מסייע בהפחתת דיסוננס

– מגדיר עצמי

שוק העסקים בעולם ובפרט בישראל רווי מאוד, בכל תחום יש מספר רב עסקים ולכן חשוב לייצר מיתוג נכון שפועל לטובת העסק, מיתוג הוא גורם משפיע על בחירת הצרכן במותג אחד או אחר בעקבות זאת רצוי שהמיתוג יעביר את המסר הטוב ביותר וידגיש את הבידול של העסק בצורה נכונה ומקצועית.

אם ניקח מיתוג מצליח נוכל להבחין בערכים והמסרים שאותם בעלי המותג רצו לשדר, לדוגמא: המותג – הארלי דיודסון ממוצב בצורה נכונה שמעבירה לנו מסר ברור וייחודי – להיות חופשי זה הארלי, ייתכן שיש אופנועים בשוק שדומים מבחינת המכניקה להארלי דיודסון אך הארלי אין שתיים והמותג דומיננטי מאוד, מי שרוכש הארלי לא רוכש מכניקה הוא רוכש את המותג ואת הדימוי המתלווה לו.

להזמנות

בואו נתחיל עם כוס קפה..

צריכים מישהו שיבין את הצרכים שלכם וידע להפיק מהם תוצרים איכותיים שיתנו לכם תוצאות?

בואו נקבע לכוס לקפה.