ניהול עמודי פייסבוק

מטרת העמוד העסקי בפייסבוק הינה להציג את העסק שלכם ואת השירותים/המוצרים אותם אתם מספקים.

כאשר בונים ומנהלים בצורה נכונה את עמוד הפייסבוק הוא הופך לנכס אינטרנטי המחזק באופן משמעותי את המיתוג של העסק ומייצר עבורו חשיפה רבה שמניבה תוצאות איכותיות.

ניהול העמוד הוא תהליך המורכב מכמה שלבים:

השלב הראשון הוא – האפיון. אנו נפגשים עם הלקוח ומסמנים איתו את היעדים והמטרה. שלב זה חשוב במיוחד מכיוון שאנחנו חוקרים ביחד את סביבת המותג ולאן הוא רוצה "לחדור". אנחנו לא פועלים בשטח מת בשיטת "ניסוי וטעייה", אלא מגיעים לעבודה מוכנים עם תכנית מסודרת ומקצועית.

מיתוג

אופטימיסט שמה דגש גדול על יצירת חיבור המותג לקהל הצרכנים
באמצעות: ערוצי קשר רבים, ניתוח האוכלוסייה הרלוונטית והובלת מסרים עבורה. 
יחד עם הלקוח נבחן את המותג לפרטי פרטים ונשאל שאלות רבות בכדי ללמוד את קהל היעד ואיך לדבר ולהציג את המותג שלך בצורה הטובה ביותר. במידה וקיים קו עיצובי נכון לעסק אנו מקפידים להשתלב בצורה בלתי מורגשת ומנצחת, במידה ולא קיים קו עיצובי אנו מייצרים את המיתוג עם הרבה חשיבה ותכנון, בנוסף אנו אוספים את החומרים מהלקוח ולאחר מכן עוברים בקפידה ולומדים כל פרט בצורה היסודית ביותר.

מסרים גרפיים

הקופירייטר והמעצבת שלנו נפגשים ומתחילים בשיוף וחידוד המסרים שישודרו ויגיעו לעיני הצרכן,  המטרה  – שהלקוח ייחשף לתוכן בצורה הוויזואלית הטובה ביותר על מנת להגיע לתוצאות טובות ולהטמיע את המסרים לכל צרכן בר חשיפה.
השלב הזה חשוב ביותר ולכן אנו מקדישים לו את מרב הזמן שיידרש על מנת שהתוכן שיופיע בעמוד יהיה ברמה הגבוהה ביותר ויביא לתוצאות הטובות ביותר.

קמפיין ממומן

הגדלת חשיפה ומודעות למותג – באמצעות קידום פוסטים

הגדלת כמות הלייקים לדף הפייסבוק שלכם – קמפיין ייעודי

הגדלת תנועה לאתר – יצירת מודעה קריאייטיבית שמושכת אנשים ללחוץ על הקישור

קידום אירועים בפייסבוק

הגדלת צפיות בסרטונים שאתם מעלים לפייסבוק (לדף)

אפשרות הרחבת פעילות לאפליקציה ייעודית שתעבוד עם הדף במשותף ותעביר לידים ישירות לדף הפייסבוק = עוד חשיפה

קידום קופון שיצרתם בדף הפייסבוק שלכם

כל מודעה ממונת מפולחת בצורה הטובה ביותר על פי קהל היעד המדויק של העסק.

 הפילוח מחולק על פי: 

נתונים גיאוגרפיים – עיר, שכונה, חבל ארץ, איזורי ריכוז, מוקדי צריכה או בילוי וכו'. 

נתונים דמוגרפיים – מין, גיל, הכנסה, מצב משפחתי, הגדרה דתית, עיסוק, השכלה וכו'.

 נתונים פסיכוגרפיים – סגנון חיים ומיצוב צרכני, מה עושים הלקוחות שלנו בשעות הפנאי, לאיזה קבוצות הם משתייכים, מה הרגלי הצריכה  הדיגיטלית שלהם.

פילוח לפי אנשי קשר ועוד.

ככל שמפלחים בצורה נכונה וטובה יותר את קהל היעד, כך מגיעות התוצאות הטובות ביותר.

בקרה

הפקת גאנט (תוכנית) חודשי עם כל הנתונים הרלוונטיים והאמינים ביותר עבור הלקוח:

תגובות חיוביות

תגובות שליליות

ניתוח אנליטי של התנועות בדף

חשיבה משותפת על נקודות לשיפור ופיתוח

ניטור העמוד באופן שוטף, מעקב אחר הודעות והעברתן לעסק. בנוסף, שליחת דוחות על בסיס חודשי עבור הלקוח למעקב חודשי אחר הפעילות שלנו בעמוד, נקודות והפקת לקחים להמשך.

*מודעות קריאטיביות ומלאות בצבע

*בניית תוכנית חודשית של פרסום ותכנים לאתר בפייסבוק ומחוצה לו – בשיתוף מלא של הלקוח

*תקשורת עם האוהדים בדף ויצירת הנעה לפעולה באמצעים מגוונים

*קידום פוסטים ממומנים על פי דרישה ותקציב הלקוח

*חשיפה במגוון ערוצים וקבוצות בפייסבוק שאנו מקושרים אליהם, שייתנו לבעל העסק קהל איכותי וממוקד

*ניטור העמוד באופן שוטף, ומעקב אחר הודעות והעברתן לעסק, כולל שליחת דוחות על בסיס חודשי עבור הלקוח למעקב חודשי אחר הפעילות שלנו בעמוד, נקודות והפקת לקחים להמשך.

*תוכן איכותי, מקצועי ומעשיר

*ייעוץ והכוונה מקצועיים וזמינים.

חבילה לעסקים קטנים

₪990
750
לחודש
  • הקמה / חידוש ועיצוב עמוד עסקי
  • אפיון וניתוח קהל יעד
  • העלאת פוסט מעוצב כל שבוע
  • קריאייטיב מניע לפעולה
  • מותנה בהצטרפות ל - 6 חודשים

המשתלמת ביותר

1150
לחודש
  • הקמה / חידוש ועיצוב עמוד עסקי
  • אפיון וניתוח קהל יעד
  • העלאת 3 פוסטים מעוצבים כל שבוע
  • קריאייטיב מניע לפעולה
  • הקמת קמפיינים ממומנים
  • מותנה בהצטרפות ל - 6 חודשים
Popular

חבילת פרימיום

1650
לחודש
  • החבילה המשתלמת ביותר
  • פגישה חודשית לשיפור יחסי ההמרה
  • דף נחיתה למוצר אחת לחודש
  • כרטיס ביקור דיגיטלי
  • מותנה בהצטרפות ל - 6 חודשים

בואו נתחיל עם כוס קפה..

צריכים מישהו שיבין את הצרכים שלכם וידע להפיק מהם תוצרים איכותיים שיתנו לכם תוצאות?

בואו נקבע לכוס לקפה.