פרסום וקידום קמפיינים בגוגל

אפשר לומר שגוגל "שולטת" היום על האינטרנט. לכן אי אפשר להתעלם ממנה כששוקלים באיזו פלטפורמה כדאי להשקיע בפרסום.

פרסום ממומן בגוגל אדוורדס מניב תוצאות מיידיות וטובות, כאשר מודל התמחור מתבסס על תשלום לפי הקלקה. בכדי להביא את התוצאות הטובות ביותר בפרסום ממומן בגוגל צריך לוודא שהקליקים מתממשים על הלקוחות הנכונים ושהמודעות שלנו נמצאות במקומות הטובים.

קמפיין פרסום בגוגל ממומן יכול להיות בזבוז כסף במידה ולא מגדירים ומתחזקים אותו בדרך הנכונה. לשם כך צוות המומחים של אופטימיסט בונה אסטרטגיה עבור כל לקוח ומעביר אותו במסלול של 5 שלבים, שמבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום בגוגל יעניק לכם יותר:

יותר

ניתוח קהל יעד

לפני שמתחילים בהקמת הקמפיין, אנו עושים אפיון של המוצר או השירות שלכם ומנתחים אותו לעומק. לאחר שהבנו את המודל שלכם אנו מתחילים בניתוח קהל המטרה שאליו אנו רוצים לפנות על מנת להבין מהי הדרך הנכונה להגיע אליו.

שלב אפיון קהל היעד הוא שלב משמעותי וקריטי. בשלב הזה יושבים יחד מנהל האסטרטגיה והקופירייטר ומבינים מיהו הלקוח שאליו רוצים להגיע ומהם הנתונים שלו:

נתונים גיאוגרפיים – עיר, שכונה, חבל ארץ, איזורי ריכוז, מוקדי צריכה או בילוי וכו'.

נתונים דמוגרפיים – מין, גיל, הכנסה, מצב משפחתי, הגדרה דתית, עיסוק, השכלה וכו'.

נתונים פסיכוגרפיים – סגנון חיים ומיצוב צרכני, מה עושים הלקוחות שלנו בשעות הפנאי, לאיזה קבוצות הם משתייכים, מה הרגלי הצריכה  הדיגיטלית שלהם.

כל אלו יחד עוזרים לנו להבין מהי דרך הפעולה שעלינו לנקוט על מנת למקסם את התוצאות.

מחקר מילות מפתח

לאחר שהבנו מיהו הלקוח שלנו, צריך להיכנס לראש של הקהל שלנו ולהבין באילו מילות מפתח הוא משתמש על מנת למצוא את המוצר/השירות אותו אנו רוצים לשווק. אנו בודקים את כל האפשרויות ומבינים מתוך כלי המערכת של גוגל איזה מילות מפתח דומיננטיות ורלוונטיות יותר עבורנו על מנת שנגיע בדיוק לגולש הנכון ולא נשלם על קליק לא מוצדק.

את מילות המפתח אנחנו מחלקים למספר רב של קבוצות ייעודיות על מנת להגדיל את הסיכוי לכך שבדרך כלל נקלע למלים שאותן הגולש מחפש.

מחקר מילות המפתח מוצלח יכול להגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה ויותר מכך – למנוע מצב של זריקת כסף לפח.

לשם כך בשלב זה אנו מקפידים על כל פרט אפילו הקטן ביותר. שלב המחקר לא מסתיים אף פעם, ומדי שבוע אנו עוברים, בודקים ומשנים, כך שלעולם לא נחמיץ הזדמנות ללקוח פוטנציאלי ונמקסם את התוצאות.

קריאייטיב

קריאייטיב זה כל הסיפור

בשלב הזה אנו יוצרים את המסרים כך שיוצגו בצורה המושכת ביותר ויגרמו לכל חשיפה להפוך לקליק ולאחר מכן להמרה, הקופירייטר מנסח בדרך יצירתית את המודעות כך שייבדלו משאר המודעות הקיימות בתחום וכך בעיני הגולש יהיו מודגשות ומעניינות.

קריאייטיב טוב מגדיל את אחוזי ההקלקה ומגדיל בנוסף את אחוזי ההמרה, מצד שני שהקריאייטיב לא טוב הוא עלול לפגוע בהם באותה מידה. 

לכן שלב הקריאייטיב הוא שלב מתמשך גם הוא ואחת לשבוע מתבצעות בדיקות לגבי כל המודעות, מה עבד יותר ומה פחות ואיך ניתן לשפר.

הקופירייטר שלנו הוא הטוב מכולם וידאג שהמודעה שלך תדוג כל יום את הגולשים בגוגל ובכך תהפוך את אחוזי ההקלקה לאחוזים גבוהים שמניבים תוצאות.

"לא די בפצצות חכמות. צריך גם מילים חכמות." – פרופסור חיליק לימור וד"ר ברוך לשם.

 

אופטימיזציה

מטרת האופטימיזציה היא לשפר את תפקוד החשבון על מנת למקסם את התוצאות באופן עקבי.
הפעולות העיקריות התהליך האופטימיזציה הם:
אופטימיזיה למילים – מעבר על מילות המפתח הקיימות, מחיקת המילים הלא רלוונטיות, יצירת מילות מפתח וביטויים חדשים שיביאו לתנועה טובה בעלות מופחתת, הוספת מילות שלילה בכדי לשלול קלילים לא רלוונטים.
אופטימיזציה בידים – מעקב אחר מיקומי מילות המפתח האם הם במיקום הנכון או במיקום גבוה / נמוך על מנת לשנות את הבידים בכדי לייצר חשיפה גדולה יותר ולהגיע לעמודים הראשונים בגוגל ובכך לייעל את תוצאות הקמפיין.
אופטימיזציה למודעות – יצירת קבוצות מודעות מרובות בכדי לבדוק את איכות הקריאייטיב אל מול הגולשים, בתהליך זה נבין איזה מודעות טובות עבור הקמפיין ונחזק אותם ואיזה מודעות צריך להסיר, צמצום למודעות היעילות ביותר מביא לשיפור בתוצאות הקמפיין.
תהליך אופטימיזציה מקצועי ושוטף הופך כל קמפיין לרווחי יותר בצורה משמעותית.

מעקב ודוחות

בסוף כל חודש אנו שולחים ללקוח דו"ח מפורט, הכולל בתוכו את כל הנתונים אודות הקמפיין במהלך החודש. המטרה העיקרית של הדוחות היא הסקת מסקנות ושיפור תמידי של הקמפיין.

כשמקפידים על מעקב צמוד אחר הקמפיין, הלקוח מעודכן בכל הנתונים בצורה פשוטה וברורה ויכול למדוד את הצלחת הקמפיין אל מול גודל ההשקעה.

זכרו: חשבון שמנוהל בצורה טובה ושוטפת משתפר מחודש לחודש ונותן תוצאות טובות יותר.

בואו נתחיל עם כוס קפה..

צריכים מישהו שיבין את הצרכים שלכם וידע להפיק מהם תוצרים איכותיים שיתנו לכם תוצאות?

בואו נקבע לכוס לקפה.