5 מרכיבים עיקריים להצלחה שלכם

האם יש נוסחת קסם להצלחה ? לא. אבל יש דרך נכונה כדי לבנות הצלחה הגדולה.

בכל מה שקשור לעסקים ויזמות אנו באופטימיסט בוחרים לשים דגש

על – 5 ערכים חשובים שלדעתנו הם גם מרכיבים הכרחיים להצלחה :

1– התמדה.

 

2- תשוקה.

 

3- אמונה.

 

4- מקצועיות

.

5- מוסר וערכים.

אז למה דווקא אנו מאמינים בחמשת הערכים הללו ? ומה הקשר שלהם להצלחה ?​

התמדה :

כאשר אתם מחליטים להקים עסק, אתם מבינים שאתם בוחרים בדרך עצמאית שמצד אחד כמו כל דבר, כעצמאי יש זכויות אבל גם חובות.

האחריות שלכם כאשר אתם עצמאיים היא גבוהה וחשובה מאוד, האחריות שלכם היא בעיקר לנהל את העסק בצורה הנכונה והרווחית ביותר.

אחד הדברים החשובים בתחילת הדרך הוא להגדיר את החזון, המטרות והיעדים שלכם בעסק.

מרגע שהתחלתם לעבוד כעצמאיים, אתם חייבים להתמיד לאורך כל הדרך בחזון ובערכים שקבעתם, בעשייה, בהתפתחות ובלמידה שלכם ובכל דבר שיוכל לקדם ולייעל את העסק שלכם כדי שתוכלו להיות אטרקטיביים ומקצועיים עבור הלקוחות שלכם בכל זמן ובכל מקום.

תשוקה :

העשייה שלכם חייבת לבוא ממקום של תשוקה.

התשוקה שלכם בעסק, תעזור לכם לקום בכל בוקר עם כוחות חדשים וללכת לישון בכל לילה מסופקים.

בעזרת התשוקה תהיו בולטים יותר, הלקוחות יבחינו באהבה שיש לכם למה שאתם עושים וירגישו בטוח לקנות מכם.

כאשר תשמרו ותתמקדו ברגש ההתחלתי שבעקבותיו החלטתם לצאת לדרך עצמאית ולהקים דווקא את העסק שלכם, שום דבר לא יוכל לעמוד בדרך ולשבור אתכם ותמיד תהיה לכם את המחשבה החיובית והפתרון לבעיה.

התשוקה תהיה המניע שלכם להצליח, להגיע להישגים ולהיות בעלי מוטיבציה כל הזמן.

אמונה :

אם אתם לא מאמינים במה שאתם עושים, תעשו טובה לכם ולאחרים ואל תעשו את זה. אחרת, תפסידו הרבה זמן והרבה כסף.

האמונה בעסק, בחזון, בערכים, בעשייה, בשירות, במוצרים ובכל מה שתעשו יהיה כרטיס הביקור שלכם כלפי חוץ, אנשים תמיד ערים למה שמוכרים להם, כאשר אתם מאמינים במוצר / שירות שאתם מציעים, אתם גם תמכרו יותר בקלות וביותר בביטחון וזה מה שהלקוחות רוצים להרגיש – ביטחון.

האמונה שלכם בדרך ובעשייה שלכם, תעזור לכם להיות הרבה יותר יעילים, מקצועיים ורווחיים.

האמונה תשמור על הדרך ועל הערכים שקבעתם לעצמכם גם בזמנים של חוסר וודאות ובאתגרים שכל בעל עסק מתמודד עמם.

מקצועיות :

בסופו של יום או "בשורה תחתונה" כלל הלקוחות רוצים לקבל את המוצר / שירות הכי טוב עבור הכסף שהם שילמו.

המקצועיות שלכם היא מה שהלקוחות יבקשו לדעת לגביו, לראות את העבודות הקודמות שלכם ולשמוע על הניסיון שצברתם.

כאשר תחליטו להיות מקצועיים ותשקיעו זמן בבניית תכנית עסקית מדויקת ובתנכית עבודה מסודרת וגם תעבדו על פיהם, הטעויות שתוכלו לעשות – יהיו אפסיות והרווחיות שלכם תגדל.

המקצועיות שלכם צריכה לבוא לידי ביטוי כאשר אתם בונים מיתוג עבור העסק שלכם ומשקיעים בתכנית שיווקית שתמנף את ותקדם את העסק ותביא לקוחות חדשים וקבועים.

כאשר תעשו כל דבר שאתם עושים במקצועיות וביסודיות – התוצאות יהיו בשטח והם גם מה שתציגו ללקוחות כשירצו לדעת ולשמוע עוד עליכם.

ערכים :

הערכים שתחייבו את עצמכם לעמוד בהם, הם גם אותם ערכים שיהיו חשובים ללקוחות שלכם.

במציאות של היום, יש מגוון רחב מאוד של עסקים, בעלי עסקים והרבה אפשרויות שונות ומבלבלות. 

אחד הדברים הראשוניים שימשכו את הלקוחות שלכם לעבוד דווקא אתכם – 

הם הערכים שאתם מייצגים.

הערכים יובילו אתכם להתנהלות נכונה, תקינה ועם רמת שירות גבוהה ולא מתפשרת, 

אתם תעשו כל דבר בזהירות, בהתחשבות ועם רצון ברור להביא סיפוק ללקוחות שלכם.

הערכים שלכם הם מי שאתם. תשקיעו בהם כל שצריך כדי לעמוד ולייצג אותם בכבוד.

לא סתם באופטימיסט בחרנו את המוטו שלנו : "כשעסקים וערכים נפגשים".

שראל וקנין

אודות המחבר