בניית אתרי אינטרנט

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם בעולם העסקים.

האם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט שגורם לגולשים בו להפוך ללקוחות? אם התשובה שלכם היא לא, רצוי שתחשבו על אחד כזה.

כאשר יוצרים אתר אינטרנט, מתחילים את הדרך בהרבה חשיבה –  איך ליצור ממנו משפך שיווקי, כזה שיעביר את הגולש שלב אחר שלב עד שהגלישה שלו תהפוך להמרה (ליד / טלפון), והוא יהפוך מעוד גולש ללקוח פוטנציאלי.

אצלנו באופטימיסט מקדישים זמן רב לשלב האפיון ולבניית האסטרטגיה של האתר. בעינינו, זהו השלב החשוב ביותר. כי ברגע שמבינים לעומק את המסר, את קהל היעד, את הפוטנציאל – אפשר לדבר אותו החוצה בשפה הנכונה, וכך הדרך להפוך עוד גולש ללקוח פוטנציאלי היא פשוטה וטובה יותר.

חשוב לזכור: הלקוח הפוטנציאלי שלכם רואה עוד אתרים שמציעים את אותו מוצר או שירות. כדי שיבחר בכם, אתם חייבים להיראות יותר טוב, לדבר יותר נכון, לקלוע יותר לצרכים של קהל היעד שמתאים למוצר או השירות שלכם.

איפיון האתר

השלב הראשון והחשוב ביותר לצורך בניית אתר אינטרנט הוא שלב האפיון. בשלב הזה אנחנו מקפידים להיפגש עם הלקוח על מנת לחדד את הדרישות והציפיות ולשאול את כל השאלות החשובות. בכדי ש"נוכל לדבר" את המותג של הלקוח שלנו, אנחנו מחוייבים להבין לפרטי פרטים את העסק שלו ואת כל הלוגיקה שעומדת מאחוריו. לכן, בשלב זה אנו חוקרים יחד עם הלקוח כל פרט אודות הרעיון, העסק, השוק בו הוא פועל, קהל היעד ועוד.

  • איסוף המידע אודות העסק והמתחרים הקיימים בשוק.
  • אפיון קהל היעד.
  • הגדרת המטרות.
  • תכנון מבנה האתר.
  • קביעת לוחות זמנים.

אתר נמשל לבניין וכל עמוד בו הוא קומה נוספת בפני עצמה. לכן, ככל שהאתר גדול וכבד יותר כך גם שלב יציקת היסודות (שלב האפיון) מקצועית ויסודית יותר.

חווית משתמש

בשלב התכנון יושבים הפלנר, הקופירייטר והמעצבת ה"תותחים" שלנו, וביחד הם בונים תהליך אסטרטגי ונוח שיוביל את הגולש אל היעד – הפיכתו ללקוח פוטנציאלי. התכנון יוצר מעין שביל שבו הגולש צועד שלב אחר שלב. הדגשים בשלב זה הם על הבלטת המענים של העסק לצרכי קהל היעד, הבלטת הייחודיות של העסק, בהירות המידע שהאתר מספק, יצירת אווירה מותאמת לנושא ועוד ועוד. כל זה במטרה ליצור מסלול  יעיל ונוח עבור קהל היעד המבוקש.

שלב זה הוא שלב חשוב מאוד, וכמו לכל שלב אנחנו מקדישים לו זמן יקר, עבודה יסודית ולא מתפשרים עד להגעה לתוצאה הרצויה והמצליחה ביותר.

אתר אינטרנט מנצח הוא אתר שתוכנן היטב. אתר אינטרנט כזה יביא לאחוז המרות יותר גבוה ואיכותי – תמיד.

עיצוב וקריאייטיב

השלב הכיפי והמגניב ביותר בתהליך בניית האתר הוא שלב העיצוב והקריאייטיב, בשלב זה המעצבת והקופירייטר יחד מתכננים איך ייראה האתר והתוכן שבו, כך שישפיעו על קבלת החלטות הצרכן (הגולש).

כיום קיימים אלפי אתרים בכל תחום, ולכן על המעצב והקופירייטר מוטלת משימה לא פשוטה בכלל. הם צריכים להעביר מסר ויזואלי שישדר לצרכן (לגולש) את המיצוב המדויק שאליו כיוונו בתהליך האפיון ובהתאם למוצר/שירות. הצרכן לא מתעניין בטכנולוגיה בה נבנה האתר, אלא בתחושה ובמסר שהוא מעביר אליו, ועד כמה אלה מתאימים לצרכים שלו. לכן קריטי  שהאתר יעוצב ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, שהמסרים ינוסחו בשפה המתאימה ביותר לתחום, וששני אלה גם יחד ייצרו חיבור  עכשווי המקושר ל"טרנדים" החדשניים שקהל היעד הרלוונטי מתחבר אליהם.

אתר שכתוב ומעוצב בצורה הנכונה הוא, באופן מובהק, בעל יכולת השפעה על זמן שהיית הצרכן (הגולש) באתר, מה שמוביל לגידול בפניות ובהמרות.

לשלב זה אנחנו מקדישים זמן רב, עבודה איכותית, חשיבה יצירתית ודואגים שכל פרט יונח במקום המתאים.

התאמה ורספונסיביות 

בשלב זה אנו מעבדים את כל המידע והעיצוב הנמצאים באתר ומתאימים אותו לכל סוגי המכשירים, המטרה העיקרית של שלב זה היא לא להשאיר אף לקוח מאחור, ידוע שהיום רוב המשתמשים גולשים דרך מכשיר הסלולרי, עם זאת מכיוון שאיננו יודעים מאיזה מכשיר הצרכן (הגולש) יבחר להיכנס לאתר שלנו, אנו רוצים להיות בטוחים שבכל דרך שיבחר הוא יקבל את התוצאה הטובה ביותר. 
בשלב זה המעצבת יחד עם המתכנת מתאימים את תבנית האתר והעיצוב לשימוש בכל סוגי המכשירים
לדוגמא: מכשירי סלולר בגדלים שונים , טבלאטים עם מסכים שונים ומחשבים נייחים / ניידים עם מסכים בגדלים שונים. 

מטרת שלב ההתאמה היא אחת וברורה – לא משאירים אף לקוח מאחור. 

בקרת איכות

לפני הגשת האתר ללקוח אנו מקפידים לעבור על כל פרט כמה וכמה פעמים ובדייקנות מקצועית, בשלב זה עוברים על האתר המתכנת, המעצבת, הקופירייטר והפלנר. 
לשלב זה אנו מקדישים חשיבות רבה מכיוון שאנו מודעים שהלקוח סומך עלינו ואיננו יכולים לאפשר פגיעה ולו הקטנה ביותר בתדמית הלקוח שלנו בעיני הצרכן (הגולש) ובעסק שלו. 
לאחר שהצוות סיים לעבור על האתר נקבעת פגישה נוספת עם הלקוח שבה יחד היועץ אסטרטגי והלקוח עוברים פעם נוספת על מנת לוודא באופן מוחלט שכל התכנים הנמצאים באתר מוצגים בצורה הנכונה. 
שלב זה מסתיים אך ורק שבועיים לאחר הגשת האתר ללקוח, כאשר אנו מתשאלים את הלקוח לגבי המשוב מצד הגולשים באתר ורק לאחר מכן אנו עושים את השינוי האחרון לפי דרישת הלקוח. 
אתר שנבדק בצורה יסודית כמה וכמה פעמים הוא אתר שתמיד יכוון את הלקוח בצורה הנכונה מאחר והמסרים הכתובים בו מוצגים בוודאות בצורה המתאימה ביותר לקהל היעד המבוקש.  

TISOLI – מותג תכשיטים

טיסולי הוא מותג מוביל בישראל בכל הנוגע לתכשיטי יהלומים 
מותג בעל קונספט ייחודי וחדשני המספק ללקוחותיו שירות מיוחד של ייעוץ אישי לבחירת תכשיט עד פתח הבית
את טיסולי אנו מלווים באופו שוטף בכל הנוגע לשיווק ברשתות החברתיות ובגוגל ובנוסף היינו חלק בלתי נפרד מהקמת אתר המכירות של המותג

המומחה הסולארי

פורטל ראשון מסוגו בישראל שמשווה בין מערכות סולריות להתקנה ביתית ומציע ללקוח את ההצעה הטובה ביותר. את המומחה אנו מלווים מההתחלה. עיצבנו עבורו קו עיצובי ייחודי וברוח המותג, ובכלל זה – מיתג והקמת קמפיין בגוגל וברשתות החברתיות. והיינו שותפים בחידוש אתר האינטרנט.

רמפה

רמפה היא תוכנית לקידום תעסוקת צעירים עם מוגבלות בישראל התוכנית נותנת ליווי והכשרה מקצועית לצעירים עם מוגבלות ובונה תכנית מותאמת אישית לקראת השתלבות בעבודה ופיתוח קריירה לאנשים עם מוגבלות רמפה הוקמה ע"י ארגון גויינט ישראל בשיתוף משרד הכלכלה וגופים גדולים נוספים לרמפה עלה צורך במיתוג מחודש למחברות עטים רולאפים ופולדרים ואופטימיסט עיצבה וסיפקה זאת בהצלחה רבה.

syd medical – הקמפוס הישראלי ללימודי רפואה במינסק

syd היא חברה המספקת לסטודנטים ישראלים לרפואה במינסק מעטפת כוללת של לימודי רפואה ותנאים גבוהים הכוללים מגורים במינסק וליווי הסטונדט במהלך כל שנות הלימודים החברה פורצת דרך בתחומה והינה החברה הראשונה שמספקת ללקוחותיה אפשרות ללמוד בחו"ל ולהרגיש בישראל לחברת syd הקמנו אתר אינטנרט ודף נחיתה למטרת תדמית ומשיכת לידים מהאינטרנט ובנוסף בנינו לה תשתית שיווק אגרסיבית בגוגל.

clickup

קליק אפ הוא סטרטאפ חינוכי המוצע בצורת אפליצייה ומשווק למוסדות חינוכיים האפליקציה מספקת חיבור ישיר בין המוסד לתלמידים באופן אישי ונותנת לתלמידים עניין בכתבות דינמיות שמתעדכנות אונליין ולוחות זמנים מותאמים אישית לתוכנית הלימודים כמו מבחנים חופשים ועוד בנוסף האפליקציה חוסכת למוסד כסף בכך שאינו זקוק להדפסות של מגזינים בית ספריים ודפי קשר לקליק אפ יצרנו לוגו וקו עיצובי שיתאים לדרישות ויגרום לתלמידים חיבור ובנוסף דף נחיתה שנועד עבור מערך השיווק למוסדות חינוכיים.

קווים – עיצוב שיער לגברים

קווים היא המספרה המובילה לגברים באיזור ירושלים והיא ממוקמת בקניון מלחה למספרה צוות גדול ומנוסה של מעצבי שיער מקצועיים והיא מייצרת שירות מיוחד עבור כל לקוח את קווים אנחנו מלווים באופן שוטף בכל הנוגע לשיווק ופרסום המספרה ליווי שוטף בגוגל וברשתות החברתיות יצירת אתר וואן פייג שמטרתו לייצר תדמית מכובדת באינטרנט ומיתוג מוצרים רבים לדוגמא: שקיות ממותגות, מחירונים, רולאפים ועוד..

לב ח"ש

עמותת לב ח"ש הינה ארגון הומוניטארי שמסייע לכל שכבות האוכלוסייה. העמותה הוקמה בשנת 1998 ממוקמת בעיר חיפה ומסייעת לעשרות אלפי משפחות נזקקות במגוון תחומים כגון חלוקת סלי מזון דו חודשית, הפעלת מרכז משאבים שמסייע לנזקקים ברכישת ריהוט, ביגוד, מוצרי חשמל ושאר מוצרים בסיסיים,כמו כן לעמותה מרפאת שיניים, מרכז ייעוץ והכוונה, ועוד פעילויות רבות את העמותה אנו מלווים בתהליך מיתוג מחדש שכולל בניית לוגו וקו עיצובי, אתר אינטרנט, פליירים, ניירת משרדית ועוד.

ענבר

העמותה גדולה בישראל לקידום הזוגיות – עמותה פורצת דרך שהוקמה ב2009 ופועלת להנגשת הזוגיות עבור אנשים עם מגבלות, חזון העמותה הוא שכל אדם ראוי וזכאי לחיות את חייו בזוגיות הרמונית ואוהבת

עמותת ענבר מקיימת סדנאות ומפגשים לקידום וקיום זוגיות בקרב מגוון אוכלוסיות בחברה הישראלית. ובנוסף, מקיימת תוכניות אימון לזוגיות, שידוכים והדרכות בנושאים קשורים.

עמותת ענבר היא אמירה חברתית של הכרה בכך שאנשים עם מגבלה מהווים חלק בלתי נפרד מן החברה והקהילה וככאלה גם זכאים לזוגיות.

מגוון פעילויות העמותה והמעגל ההולך ומתרחב של המשתמשים בשירותיה אומרים הכול.

הקמנו עבור עמותת ענבר אתר מפורט, צבעוני, ונגיש שמראה את חזון העמותה בשלמותו ומעניק רובד נוסף ומעמיק יותר על פעילותה. האתר נגיש לכל סוגי המוגבלויות ועומד בתקנות הנגישות באינטרנט. הקמת האתר הינה חלק מתהליך מיתוג מקיף שעשינו בהתאם לחזון ולרוח העמותה.

החברה לקידום החינוך והתרבות – הוד השרון

עוסקת בפיתוח וקידום מספר פרויקטים רחבי היקף וגיוון לרווחת תושבי הוד השרון.

יצרנו עבורם אתר רחב יריעה, צבעוני ומקיף. שמרכז בתמונה ובטקסט  – את מכלול הפעילויות המגוון ורחב היריעה של החברה – מוזמנים להתרשם.

chill -out

שירות מהיר וייחודי להתקנת ותיקון מזגנים, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות לשליטה במזגן "מרחוק", תיקון מזגנים מקצועי ומהיר ומגוון טיפים מועילים. כולל שירות " תחזוקה שוטפת" למזגן – פתרון כולל לכלל הבעיות במערכת. ועוד מגוון פתרונות מקצועיים.

והכי חשוב – השירות תמיד בא עם חיוך.

יצרנו עבור צ'יל אאוט מזגנים מיני סייט  קומפקטי וייחודי שמאגד את כל השירותים בפירוט ובנוחות. כולל אפשרות ליצירת קשר מהירה, קלה ונוחה.

הובלות בית אל

הובלות מקצועיות עם יחס אישי לכל ארגז, מהובלות קטנות ועד ההובלות הכי גדולות. פירוק והרכבה מקצועיים וללא פשרות, שירותי אחסנה ואריזה – לכל גודל ונפח שתרצו.

כולל ביטוח – לכל תכולה.

יצרנו עבור הובלות בית אל עמוד נחיתה משולב קמפיין בגוגל – נוח, צבעוני, ברור ונהיר פשוט להתרשם ולהתקשר.

gomore

מגזין מקיף ועשיר בתוכן לעסקים. שמופץ מדי חודש לכ 60 אלף ממוענים.

אנו מלווים את רות זיו, המוציאה לאור והעורכת בעיצוב הגרפי והגימור וכן בתוכן ובכתיבה. ובכך, אנו גאים  שותפים להוצאתו של אחד הירחונים הגדולים בתחומו במדינה

בואו נתחיל עם כוס קפה..

צריכים מישהו שיבין את הצרכים שלכם וידע להפיק מהם תוצרים איכותיים שיתנו לכם תוצאות?

בואו נקבע לכוס לקפה.